Alla inlägg den 27 november 2007

Av Anders - 27 november 2007 20:33

600 unika besökare denna månad? Bara om jag släpper några riktiga nyheter, kanske? Så som att.......

Av Anders - 27 november 2007 20:27

hemma efter två dagar i Kristianstad och regionfullmäktige. Nu är det förberedelser inför annat som gäller och imorgon bitti 07.00 kör jag åter till Kristianstad för att arbeta i regionen. Det blir många och långa dagar. Imorgon är det också avtackning av pensionärer som arbetat på kulturförvaltningen.

Det blev ganska intressanta dagar i Kristianstad. Vissa partier är bara aktiva när massmedia är där, sedan går man hem. Pinsamt, men tyvärr verkligheten. Av 10 ledamöter var två kvar i salen när mötet slutade. Pinsamt, men sant.....



Av Anders - 27 november 2007 16:16

Nu är budgeten tagen, men ärendelistan är ännu lång. Det blir debatt om många olika saker. Det blir långa dagar......



Av Anders - 27 november 2007 13:26

I dagarna två debatterar 149 folkvalda budgeten Region Skåne. Intressant och givande, men också ibland långtråkigt och långsamt. Det kommer att bli en lååååång dag idag också....

Nu händer det även saker i Helsingborg, det är roligt nästan jämt. Många besök brukar innebära tidningsartiklar. Jag väntar spänt, vilken vinkel kommer det bli denna gång? Kommer samma saker tas upp igen, eller kommer man hitta någon ny inriktning? Jag väntar....


Insändare igen om Vikingsberg, förhoppningsvis kommer det även svar på detta. Men måste man alltid svara på allt? Jag svarar gärna på det mesta, men ibland blir det svårt att argumentera mot myter och konstiga idéer.


Imorgon är det avtackning av trotjänare inom Kulturförvaltningen, kul!!
 

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards