Alla inlägg den 7 november 2007

Av Anders - 7 november 2007 21:18

möten imorgon. Det går i ett just nu. Tyvärr blev det ingen innebandy idag på grund av att jag var upptagen i Kristianstad med möten... Dessa möten som drar ut på tiden...


På lördag är det Arkivens dag. Vilket arkiv skall DU besöka? Jag skall gå till Stadsarkivet och titta på de fantastiska samlingar som finns där. Jag är imponerad, men så är jag ju arkivarie till yrket, inte politiker, även vissa tror att det är ett yrke. Nej, det är förtroendeuppdrag som man bara har till låns under en begränsad tid. Så ser jag i alla fall på det.....



Av Anders - 7 november 2007 21:10

jag snittar 30 besök om dagen. Kul, undra om det bara är nyfikna journalister eller om det är intresserade medborgare som brinner för en bättre kultur i Helsingborg. Förhoppningsvis är det den senare kategorien. Tyvärr har jag inga nyheter för tillfällen utan det kommer bli ett antal spännande saker som sker under november månads slutskede och kanske lite in i december...

Just nu håller vi på med att diskutera och fundera över internbudgeten och dess innehåll. Det är lite skillnad mellan regeringens BP07 och vår lilla internbudget, men det är lika spännande. Undra vilka satsningar vi skall göra under 2008, det blir spännande att presentera. Lika mycket massmedia (not).


Kommentera gärna vad du tycker är viktigt i budgeten......

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards