Alla inlägg den 21 november 2007

Av Anders - 21 november 2007 12:03

varför vill inte alla läsare rösta i omröstningen? Är det inte en viktig fråga?


Förövrigt tycker jag nog att kulturredaktionen på sistone varit låga, inga scoop på gång. Varför kommentarer man inte omvärlden just nu? Kom igen nu. Var är domedagsprofeterna nu?

Av Anders - 21 november 2007 11:52

Det brukar innebära att en artikel i någon tidning är på gång? Är det så denna gång också? Vem vet?

 Idag är en spännande dag med viktiga beslut att ta. Följande ärende skulle kunna bli intressanta och långdragna:


Konkurrensutsättning av Entek - detta ärende är viktigt ur många aspekter och det kommer bli väldiga diskussioner, men beslutet blir ..........


(Lite intressant är de kommentar som redan finns på www.hd.se angående ärendet. Det finns två tydliga sidor om hur man kan se på ärendet, förutom alla de andra vinklingar som kommer upp i kvällens debatt.)  


Motion om att öppna helsingborgarnas skatter för helsingborgarna - utställningar i Dunkers Kulturhus - intressant ärende, där jag kommer argumentera för 5klöverns ståndpunkt i detta som är...........


(Tror inte detta blir den viktigaste frågan, men roligt skall det bli att diskutera utställningar och Dunkers kulturhus. Det är inte så ofta det förekommer i KF-salen. Därför skall det bli kul.)


Lokalisering av Multiarena - Kul ärende, jag har redan skrivit om vad jag tycker om detta ärende och jag har inte ändrat mig, så beslutet blir........


(Ja, mycket kan sägas, men jag tror att detta kommer bli mycket bra!)


Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards