Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Anders - 22 oktober 2007 21:56

Inga postningar under flera dagar, vad har hänt?? Varför nu detta? Ja, det beror på flera orsaker, men den främsta är faktiskt att bloggagratis-servern har varit svår att nå!!


I torsdags var jag i Stockholm och träffade andra kristdemokraterna ifrån hela landet, intressant och lärorikt. Det finns mycket att göra....

I fredags var jag fast i arbete och under helgen öppnade jag inte datorn. Därför blev bloggen inte uppdaterad. Hoppas ni har överseende med detta.

Just nu sitter jag och förbereder inför tisdagens arbete i Kristianstad. Det blir många, långa resor och hela tiden är det nya frågor att ta ställning inför.


Denna vecka är det kommunfullmäktige och kulturnämnden, viktiga ärende att hantera. Undra om nästa månads möten (KF och KN) kommer att bli ännu mer intressanta???


Nu skall jag gå och lägga mig, läsa en bra bok och drömma mig bort.....

Imorgon är en annan dag.... Go´natt....



Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards