Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Anders - 8 oktober 2007 23:47

eftersom antal besökare är stort idag? Eller är bara några som är intresserade att läsa om Pixel-festivalen i lördags. Det var många bra kortfilmer. Jag är imponerad av dessa talanger inom filmen. Tänk va bra ett regionalt mediacenter kommer att bli... Var det skall placeras, inget är bestämt, men det lutar åt ..... (Inget är bestämt!)


Idag vann FCH (FC Helsingborg) sin första match efter en rafflande upphämtning. Målen påminde om de jag gjorde i C-hallen igår. (not!)

Vidar har fått kläm på spelarna och coachade hårt och tufft, men det ger resultat. Go FC, Go FCH...


Imorgon en mellandag med bland annat lunchmöte med..... (Kan inte berätta allt här, då skulle inte du kunna läsa om det i en dagstidning nära dig!)

Veckan kommer bli intressant, jag lovar, det är mycket på gång....


Gó natt... vem du än är...... 

Av Anders - 8 oktober 2007 13:56

Jag såg inte debatten live igår, men har nu lyssnat på den samtidigt som jag skrivit en text eventuellt kommer att användas i ett syfte. (Vilket syftet kanske jag återkommer till.) En debatt som nog de flesta tyckte att Fredrik vann den solklart. Hade kanske hellre sett Göran Hägglund som statsminister, men man kan ju inte få allt här i livet.


Politik är att övertyga de andra, men det är inte så lätt alltid. Allians för Sverige är bra för Sverige.....



Av Anders - 8 oktober 2007 13:56

att skriva en text som handlar ....? Går inte att skriva det just nu, men det kanske kommer..... Viktiga saker, men allt hamnar inte på bloggen....

Av Anders - 8 oktober 2007 09:47

en intensiv vecka ligger framför oss alla. Undra om det blir något roligt som händer. Jag skall i alla fall vara överallt och ingenstans. Alltifrån Kristianstad via Vallåkra till Lund blir det denna vecka.

Nya beslut skall tas och intressanta frågeställningar skall hanteras. Den stora frågan denna veckan är.... Vad är det egentligen? Kom med egna idéer. Nu skall jag gå ha stabsmöte med den politiska staben i Region Skåne. Stora frågor blandas med vardagliga bekymmer......

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards