Alla inlägg den 18 september 2007

Av Anders - 18 september 2007 21:30

Det blir fler och fler som kommer varje dag... Tänk när jag har 90 000 läsare varje dag som vissa redan har... Nej då, jag är nöjd om en person läser och påverkas på ett eller annat sätt. Då har jag lyckats, trots att vissa tycker mindre bra om bloggen....

Av Anders - 18 september 2007 21:21

Imorgon skall jag till Stockholm och nätverka. Träffa andra som håller på med ungefär samma sak som jag, nämligen politik. Det är snart budget. Den kommer på torsdag, men förhoppningsvis får vi lite insideinfo. Skämt och sido, det mesta har väl redan läckt ut...


Det skall löna sig att arbeta. Är det så konstig politik, egentligen? Ännu mer satsningar på låg- och medelinkomsttagare är viktigt. Vårdnadsbidraget är viktigt när det genomför i Helsingborg, hoppas det händer saker inom kommunen snart.


Idag har handlingarna till Kulturnämnden skickats ut och det är i alla fall några intressanta ärenden. Hur kommer besluten, då att bli? Ja, vänta till efter nämnden, det är ju den som bestämmer. Inte några andra, även om de tror sig kunna bestämma.


Nu skall jag stryka en skjorta, gå och lägga mig och läsa lite. För jag skall vara 05.57 i Hässleholm, annars missar jag tåget mot Stockholm och mina kollegor som sitter på tåget....Åka hemifrån vid 5-tiden och komma hem efter 10 på kvällen, vem accpterar sådana arbetstider i längden. Ännu är det roligt, mycket roligt.....

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards