Alla inlägg den 6 december 2007

Av Anders - 6 december 2007 13:17

Frankfurt och väntar på mitt flyg, som skall ta mig till JFK, New York.....

Ganska tråkig flygplats och trådlöst internet är unte billigt, men vad gör man inte för att slå ihjäl några timmar. Ännu är det ganska lugnt. Nu skall jag läsa lite tidningar för att sedan tugga i mig lunch, hoppas här är några bra matställen.


Förmodligen kommer jag inte kunna blogga så ofta där över, men det är lite kul att så många hittar till mig blogg dagligen. Över 600 unika besökare i november och redan såhär i december finns det möjlighet att det totalt blir över 1000 unika besökare, när månaden är över. Skriv gärna och kommentera min blogg, jag försöker svara alla. Ha det....



Av Anders - 6 december 2007 08:33

Nu ær jag på væg till NYC. Sitter på CPH och har checkat in, ætit frukost och væntar på att flyget till Frankfurt skall gå om en stund.

Kom i sæng sent igår och gick upp 5 i morse. Det kommer bli en lång dag eftersom jag inte ær framme på hostelet føre 3-4 i natt. Men vad gør man inte før lite julgranar.


Gårdagens KN gick ju bra, bra och viktiga beslut, trevlig utdelning av værdiga stipendier och dærefter en mycket god avslutningsmiddag på Dunkers Bar och matsalar. (Som alltid god mat dær!!)

Skall nu læsa lite tidningar, kolla mejlen och kanske bara surfa runt lite. Återkommer kanske ifrån Frankfurt, eftersom jag har lite tid att spendera dær på flygplatsen.

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards