Alla inlägg den 2 december 2007

Av Anders - 2 december 2007 20:46

gången på ett tag, tyvärr. Men det kommer en ny säsong efter jul och nyår. Tvättade och dammsugade bilen idag, så att den är ren och fin jag inte är hemma. Har också börjat planera packningen, det kan ta flera dagar att komma på allt som behövs over there.

När jag nu ikväll kom hem från innebandyn fastnade jag för andra gången på några månader i hissen. En hiss som inte ens är två gammal och redan har flera personer i huset fastnat. Tydligen hade den stannat igår också, men hissnissarna tyckte inte det var något, så de stängde inte av den. Vilket de gjorde ikväll, för att återkomma och laga den imorgon förmiddag. J... hiss...


Imorgon Kristianstad och stabsmöte. Därefter massor av jobb och sedan hem, packa och fixa detaljer inför avresan på torsdag morgon (tidigt!!)



Av Anders - 2 december 2007 11:57

centrala Helsingborg. Skall du gå? Jag har fullt upp med att packa och planera de sista dagarna innan jag drar västerut. Jag skall hinna göra en hel del saker innan jag sitter på flygplanet på torsdag. Bland annat skall kulturnämnden ha sitt sista sammanträde innan årskiftet och då är det alltid många viktiga ärende som skall upp.

Det blev över 600 unika besökare i november, för varje månad blir det fler och fler. Innebär det är bloggen är intressant eller läsr folk den bara för att hitta scoop. Vem vet? Snart kanske jag har fler läsare än vissa sidor i en dagstidning? (Skämt!)

Naturligtvis kommer jag att blogga ifrån NYC. Mindre politik och mer intryck, kanske. Vad vill ni veta om NYC? Skriv och berätta om era bästa minnen ifrån staden som aldrig sover och har fler dagstidningar än en....



Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards