Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Anders - 2 februari 2014 22:40

Imorgon måndag kommer jag ha den stora äran att inviga RIA:s nya verksamhet i centrala Helsingborg.


 

Redan nu har jag skrivit ett litet anförande som jag kommer hålla 13.00 Hoppas det kommer många och lyssnar. Det skall bli roligt att efter så lång tid som vi diskuterat detta äntligen komma igång. Därefter kommer jag skynda till Gasverksgatan 17, där MARIA NV kommer slå upp sina portar. Ytterligare en viktig satsning i Helsingborg. Även om det är i tillfälliga lokaler, så kommer detta bli bra.


Ryktet säger också att Kristdemokraterna i Helsingborg i dagarna kommer presentera sin kommunfullmäktigelista inför valet den 14 september. Det skall också bli spännande se hur den ser ut. Om det är så kommer jag naturligtvis snarast att lägga ut den här på bloggen så att alla kan se ut den ser ut. Som alltid är denna blogg snabb på viktiga nyheter inom den lokala politiken i Helsingborg.



Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards