Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Anders - 1 maj 2012 20:54

Tja, mindre och mindre antal personer går i leden för varje år. När kommer även tågen i Helsingborg att dö ut? För egen del är dag till eftertanke och ledighet. Tja, sitter ju här och skriver på bloggen. Imorgon är det Skanör för två dagar som gäller, därefter Jonstorp på fredag för att eventuellt åka till Bjuv på lördag.


April-Maj är budgetmånader inför 2013. Just nu pågår det diskussioner, förhandlingar och genomgångar av skrivningar nästan dygnet runt. Detta gäller både i Region Skåne och Helsingborg. Vad kommer det då ut av det? Tja, resultatet kommer om några veckor, men nu är det fokus på de närmaste dagarna.


Nu är det bara några veckor kvar till jag skall springa med den olympiska facklan. Detta historiska ögonblick sker den 8 juni. Jag ser framemot resan, upplevelsen och alla minnen det kommer att ge. Naturligtvis skall jag försöka berätta så mycket som möjligt här på bloggen. Håll ut - det kommer mer om det i veckan, jag lovar....


Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards