Alla inlägg den 25 april 2010

Av Anders - 25 april 2010 06:00

Tänk, det har blivit en del text genom åren som publicerats här på bloggen. Dessutom finns det ju numera även ett facebook-konto i vertygslådan. Tja, det kan väl förklara varför det inte blir lika många inlägg här på bloggen.


Klicka in på www.facebook.se och leta upp mig, så kan vi kanske bli vänner där och du får dateringar dagligen på vad som händer i Helsingborg och kulturen. Nästa vecka kommer bli en bra vecka, känner jag på mig. Vad tror du??


Tänk om fler i Helsingborgs kommunfullmäktige bloggat. Nu inför valet kommer säkert fler göra det, men få kommer hinna upp i 829 inlägg och 110 kommenterar. Fler får gärna kommentera texterna, förslag och synpunkter jag skriver här på bloggen. Det är roligt att få respons på vad man skriver. Det tycker nog alla.


Söndag morgon och HV71 har vunnit ytterligare ett SM-guld, jag är i alla glad. Ibland är det inte så komplicerat egentligen.


Imorgon presenteras Kristdemokraternas program för nästa mandatperiod. Spännande, kommer det att innehålla några överraskningar. Tror du att Kristdemokraterna kommer fortsätta kämpa för vårdnadsbidragt? Fundera på den, du...







Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards