Direktlänk till inlägg 13 september 2009
Läser idagens DN (www.dn.se/nyheter/valet2010/det-finns-inga-sakra-valjare-1.951615) att det inte finns några säkra väljare för några partier.
Går det att nå 500.000 ungdomar utan att satsa på otraditionella reklamkampanjer? Vad lockar man 1,7 miljoner pensionärer med i valrörelsen 2010? Hur når man Stadsbor och invandare?
Det finns några olika grupper att ta hänsyn till när de politiska förslagen skall formuleras under hösten och presenteras under våren, sommaren och precis innan valet 2010 den 19 september...
Det kommer i alla fall bli ännu mer teve-reklam. Det ärmånga som tror det i alla fall. (www.dn.se/nyheter/valet2010/tv-reklam-blir-rumsren-i-valrorelsen-1.951613)
Hur kommer det då att gå? Tja, ett år innan valet är det omöjligt att gissa, men tendenser går att se. www.dn.se/nyheter/valet2010/opinionen-spretar-ett-ar-fore-valet-1.951621
Jag är övertygad om att alliansen vinner igen och bryter den historiska vallen av socialdemokratiskt maktövertag...
och att-göra-listan är lång. Det gäller nu att förvalta det förtroende Kristdemokraterna i Helsingborg fått av väljarna. Mycket praktiskt som skall på plats, men det ordnar sig säkert längre fram. Dator, skrivbord och en stol och sedan är det bara bö...
... och nystart på jobbet och nya utmaningar för 2015 och framåt. Just nu är det flera omställningar i livet, men bloggen består. Tyvärr har det inte hänt något här på alldeles för länge. Men nu är det dags för omstart, nystart och racerfart mot en s...
Varje dag är en kampanjdag just nu. Långa dagar med möten, planering och genomförande av aktiviteter. På lördag kommer Allians för Helsingborg inviga valstugorna som kommer bli något alldeles extra. Alla kommer bli förvånade och vi kommer att bli upp...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |||
28 | 29 | 30 | |||||||
|