Alla inlägg den 5 september 2009

Av Anders - 5 september 2009 16:06

www.rodgron.se - Just det, det rödgröna kan inte bestämma sig vilken färg de är, så då blir det rödgrön röra. Undra när de röda och gröna i Helsingborg skall börja samarbeta? Det skall bli intressant om de lyckas ens fasta på samma bild innan valet. Upp till bevis, nu rödgröna röran i Helsingborg. Allians för Helsingborg - väntar på ett utspel ifrån er sida. Hoppas kan man alltid göra, eller?


I  Ramlösa satsar S på en egen familjdag i morgon söndag. Var finns de andra partierna?

Av Anders - 5 september 2009 15:57

år kvar till valet. Klicka in på: www.alliansforsverige.se Det kommer bli intensivt år, men jag har valt sida, har du?

Av Anders - 5 september 2009 15:37

skall man skriva efter ha läst Helsingborgs Dagblad och hd.se idag lördag. Ett svar på min debattartikel kom i dag (se länk: http://hd.se/ledare/2009/09/05/nej-tack-jag-kommer-inte/)


Det ju lite synd att MP inte utnyttjade sin insynsplats på senaste kulturnämndsmötet och fick informationen om bysten och arrangemanget. Det kommer bli musik imorgon söndag av elever som går på Dunkers Unga. Alla är välkomna att lyssna, fira och äta lite tårta. Vidare diskuterade vi på senaste nämnden också utvecklingen på Dunkers Unga som varit så intressant, men tyvärr valde MP att inte närvara. Synd...


Sedan har tydligen min bloggande vän skrivit en text: http://hd.se/kultur/blogg/2009/09/04/ekelund-sjoberg-dunker-och-lundstrom/ - där mitt efterman nämns i samma rubrik som två litteraturgiganter och årtusendets helsingborgare. Jag är ärad men tycker inte att jag skall på något sätt jämföras med dem. Dock gör bloggskribenten en alldeles lysande analys av min text. Dock framgår det inte rakt om det är ett bra eller dåligt förslag. Jag väntar på förtydliganden. (Skämt!)


En parantes bara, det är mycket ovanligt att man firar människors dösdag. Vanligaste  exemplet på detta är väl bara klumpiga "halvnazister" som firar 30 november som något häftigt.


Kommer du till Dunkers imorgon och firar? Det kommer bli ett bra arrangemang, jag lovar....

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards