Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Anders - 20 mars 2009 09:35

många bloggar? Jag har börjat göra det igen, eftersom man måste sondera terrängen. Vad skrivs och vad diskuteras i bloggsfären. Klickade just in på bloggarnas blogg inom politiken: http://carlbildt.wordpress.com/. Under flera år har Carl Bildt skrivit om vad som händer just runt honom. För länge sedan fick jag epitet "miniatyrbildt", men om Carl spelar i Allsvenskan, spelar jag själv i de lägre korpserierna och är nöjd med det.


Alltså har jag inga ambitioner att vara som Carl Bildt, utan jag gör detta för min egen skull och om det finns några som läser detta, fine...


Vilken blogg tycker du att jag borde läsa, finns det någon som jag absolut inte kan missa? (Ja, jag läser Kultur-Sören (http://hd.se/kultur/blogg/) regelbundet och tipsa gärna någon annan.)

Av Anders - 20 mars 2009 09:22

ett intresse för att läsa min blogg. Sedan jag åter började i januari har besöksiffrorna varje månad stigit och under mars blir det kanske 400 unika besök. Jag som trodde att kanske 10 personer skulle vara intresserade. Kommer bloggen att få 1000 unika besök i månaden är jag nöjd. Tänk att 1000 personer aktivt klickar in och läser mina ostrukturerade tankar och synpunkter. Mejla gärna eller lämna kommentarer, det blir roligare då...


Som jag skrivit tidigare, du kommer alltid hitta nyheten här innan den står i en tryckt tidning. Snabbhet och enkelhet är nyckelorden. Kommer bloggarna att vara avgörande i valrörelsen 2010? Kommer Internet att avgöra valet 2010? Kommer folkpensionärerna (snart är alla ledande S-politiker i Helsingborg 65 år) i S att försöka använda moderna hjälpmedel? När kommer generationsväxlingen i det lokala S-styret?


Många frågor men få svar. 2009 är bara ett uppvärmningsår inför viktiga 2010, då allt kommer att avgöras och redan nu måste man fundera på förberedelser. Planering är ett nyckelord för alla i den politiska branschen...

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards