Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Anders - 21 februari 2009 13:50

det "bloggkrig" i Helsingborg? Hänvisningar ifrån en till en annan, vad betyder det? Kommer denna blogg nu att bli intressant läsning för en stor allmänhet?


Intressant läsning i dagens HD förresten. En replik direkt på en text, intressant. En hänvisning i från en blogg till en annan, intressant. Undra vad tf kulturchef Gunnar Enefälts text på tisdag kommer får för reaktion.


När kommer Sören Sommelius att anta erbjudandet att få en personlig guidning och information om vad som har hänt och kommer att hända på Dunkers kulturhus? Det är ett utmärkt tillfälle och få svar på alla de frågor han har. Jag har erbjudit honom detta tre gånger, när kommer han att tacka ja? Eller kommer bara kommenterarna i bloggsfären och i sin egen tidning?


Idag skall jag göra annat än att blogga. Ligger och sträckläser kulturutredningens 900 sidor. Där står mycket intressanta saker. Undra om alla nya idéer blir verklighet. Jag skall i alla fall verka för att..... (några saker, återkommer med detta, när jag läst klart)


Dessutom är det sista dagen av Love & Light, just där "konstnärerna inte var bjudna". Helsingborgarna har i alla fall uppskattat det, men tyvärr är vissa lite bittra och håller fast i det förgångna, tyvärr. Synd att man inte kan glädja sig åt nya saker....


Ja, just det jag är ju viktig, såpass viktig att jag i alla fall har en läsare. Välkommen Sören...


Förresten finns det nu lite länkar till den marknadsundersökning som bland annat informerades om på senaste kulturnämnd, har ni kollat?


Biblioteken som fler och fler besöker:

http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=66956&epslanguage=SV


Sofiero som har vänt en negativ trend:

 http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=66960&epslanguage=SV




Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards