Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Anders - 18 februari 2009 20:41

Såja, nu är man hemma igen. Idag har vi ännu en gång tagit ett antal beslut inom kulturen i Helsingborg.


Tja, viktiga beslut är det alltid. Många möten kring olika saker idag. Intressant men resultatet kommer senare. Ja, jag lovar att skriva om detta senare, men just nu håller vi på med att planera en massa framåtskridande saker, inte bara bittra tillbaka blickar...


Någon som skrivit en blogg om kulturpolitiken? Ja, jag har läst och kommentarer kommer senare.....

Av Anders - 18 februari 2009 09:47


Vid detta sammanträde som börjar 17.00 kommer bland annat bokslutet för 2008 att diskuteras, vidare kommer ytterligare en marknadsundersökning att presenteras. Ärendena är många och viktiga. Besluten är genomtänkta och kommer skapa förutsättningar för att ännu fler helsingborgare och besökare kan få kulturella upplevelser.....


Visste du att Helsingborg lägger mest pengar per invånare på kulturen i hela Sverige? Jag tycker det är bra, vad tycker du?


Visste du att 94% av dem som besöker Dunkers Kulturhus är nöjda med besöket, det tycker jag är bra, vad tycker du?


Visste du att Sofiero Classic drog över 8000 besökare på några dagar? Det tycker jag är bra, vad tycker du?

Av Anders - 18 februari 2009 09:03


Efter mer än 1 års frånvaro är jag nu tillbaka i bloggvärlden. Fram till valet 2010 kommer jag att blogga dagligen om livet, politiken och allt annat som är intressant att kommentera.


Det finns mycket mer än bara politik, jobb och plikter här i livet. Häng med på en resa. Undra vilken journalist som först kommer att se att bloggen är igång igen. Här kommer ni kunna läsa mycket mer än vad kanske framkommer i någon tidning.... Hehehe...

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards