Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Idag har varit en ..........

Av Anders - 4 oktober 2007 19:49

lång dag, eftersom tåget från Kristianstad var mer än en timme försenat redan från början. (Det blir ett brev till Skånetrafiken och resegarantiutbetalning) Det blev sedan inte bättre på resan mot Helsingborg. Men sånt händer och jag fick mycket tid över till att planera och tänka över framtiden. Nu kommer det att hända saker. Se upp, stolpskottet...


Jag lämnade Skånehuset 15.30 och var hemma i lägenheten cirka 19.30 Men det har i och för sig varit en givande dag med mycket planering för framtiden. Ibland gäller det att sitta ner och reflektera över tillvaron och hitta ny energi. Nu är besluten tagna för en framgångsrik period för oss. Nu skall besluten bara bli verklighet också. Det är inte alltid så lätt....


Genom att jag blev försenad på tåget, hörde jag inget om HIF:s bragdmatch mot Heerenveen. Det räddar kanske lite av det usla spel som det stundtals har varit i allsvenskan. Nu är allt förlåtet, eller?


Imorgon fredag och många punkter på listan: Att göra! Men det blir nog också tid till att skriva lite här på bloggen. Vem skall jag rasa emot? (Nej, sådan är inte jag...)


Nu skall jag njuta av lite bra musik (undra vad en innebandyspelande kulturpolitiker lyssnar på), en bra bok och lite (vaddå?) ......


Äntligen blev också min partibeteckning i en artikel ändrad. Det tog en vecka, men skam det som ger sig....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 7 maj 2015 10:41


  Att vara förtroendevald är att ha ett förtroende, men vad är OK att skriva vad som helst till en förtroendevald? Jag jobbar vidare, men känner att detta inlägg som kom i höstas var över gränsen vad tycker du? ...

Av Anders - 7 januari 2015 14:01

och att-göra-listan är lång. Det gäller nu att förvalta det förtroende Kristdemokraterna i Helsingborg fått av väljarna. Mycket praktiskt som skall på plats, men det ordnar sig säkert längre fram. Dator, skrivbord och en stol och sedan är det bara bö...

Av Anders - 7 januari 2015 01:03

... och nystart på jobbet och nya utmaningar för 2015 och framåt. Just nu är det flera omställningar i livet, men bloggen består. Tyvärr har det inte hänt något här på alldeles för länge. Men nu är det dags för omstart, nystart och racerfart mot en s...

Av Anders - 7 september 2014 07:16


  Idag utmanar Kristdemokraterna i Helsingborg övriga politiska partier att köpa biljetter till HIF:s match mot BP onsdagen den 24 september. Kristdemokraterna kommer under veckan att dela ut/lotta ut biljetter till valarbetare som gör storartade ...

Av Anders - 11 augusti 2014 22:40

Varje dag är en kampanjdag just nu. Långa dagar med möten, planering och genomförande av aktiviteter. På lördag kommer Allians för Helsingborg inviga valstugorna som kommer bli något alldeles extra. Alla kommer bli förvånade och vi kommer att bli upp...

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards