Alla inlägg den 30 september 2007

Av Anders - 30 september 2007 17:57

En bild är en bild är en bild. Att publicera bilder kan vara känsligt, helst om inte är OK enligt de ansvariga. Men vaddå, en bild är väl bara en bild. Tydligen inte....


Idag håller jag på att skriva på en sak som skall användas på onsdag, hoppas det blir bra. Förövrigt är det mycket som skall fixas eftersom ett statsråd skall komma till Skåne på onsdag.... Men det är ju kul att det finns statsråd som vill komma till Skåne och berätta om den nationella politiken.


Jag skall nu packa väskan och dra iväg till IH:s svettdoftande C-hall och fäktas med min innebandyklubba. Undrar om det blir gruff idag igen. Det får vi väl inte hoppas. (Lite skämtsamt, vi slåss inte, utan vill bara så gärna vinna.)


Imorgon skall jag till Stadsteatern och invigningen av deras nya teknik. intressant! Vi har en modern och bra stadsteater i Helsingborg  som spelar folkligt och svårsmält. Det går att blanda, herr Skribent....


Nästa lördag är Pixel kortfilmsfestival på DKH, undra om det får någon uppmärksamhet i den lokala kulturtidningen, Lokaltidningen Helsingborg. De är snabba på att skriva om folkliga saker, kanske bättre än......???
(Nu skämtar jag igen...)


Veckans schema ser inte så farligt ut, än så länge. Men det ju alltid hända saker!!! Så som....?

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards