Alla inlägg den 13 september 2007

Av Anders - 13 september 2007 23:39

här och skriver på min blogg. Ja, det har varit en lång dag idag. Först presidie på förmiddagen från 08.00, lunch på Harry´s sedan tåg till Kristianstad för möte hela kvällen. Hemma vid 22.30-tiden, men då väntade ett antal mejl på svar. Så dagarna går snabbt, men det är också roligt.

Nu skall jag lägga mig och läsa lite handlingar inför morgondagen, skriva ett invigningstal inför morgondagens vernissage på DKH. Kommer du? Det är ju gratis första kvällen, men vissa har väl redan gått på pressvisningen och fått en lunchmacka på köpet. Vissa kan, andra kan inte....


Imorgon kväll är det också premiär på Lillan, men det hinner jag inte gå på. Måste ju prioritera min tid och verksamheter.... Hoppas att KONTRAST blir en succé, det behöver DKH och dess personal. Lycka till, jag håller tummarna.....



Av Anders - 13 september 2007 14:39

Idag har vi haft presidie inför kulturnämndens möte nu i september. Viktiga ärenden blandas med viktiga framtidsdiskussioner. Alltid lika intressant. Nu skall ärenden finslipas för att kunna skicka ut i början på nästa vecka. Det kan bli några intressanta ärenden kanske.

Igår blev en lång dag eftersom jag lyckades för andra gången i mitt liv sätta så hårt i halsen (inte i luftstrupen utan matstrupen) att jag var tvungen att uppsöka lasarettet i Helsingborg. Efter några timmar där och vänliga människors omhändertagande kunde jag åka hem halv två inatt. Senmoralen är att inte äta så fort. Ja, jag vet att jag äter fort, men vaddå...


Idag är en annan dag och ny väntar ett stormöte ikväll för Kristdemokraterna i Region Skåne. Viktiga beslut skall varas med politiska överväganden och strategier... Alltså ännu en kväll i Kristianstad...




Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards