Alla inlägg den 11 september 2007

Av Anders - 11 september 2007 21:29

bloggen innan den 1000:e besökaren kommer? Vem vet det? Det börjar i alla närma sig. Ikväll var det första programmet av 10 med KG Bergström. Sådär TV tyckte jag nog.

Att skydda sig mot allt är inte lätt. Varje gång jag varit NYC pratas det alltid om WTC och vad som kommer nästa gång. Det är inte alltså om det kommer något utan när, hur och var. Den rädslan är inte rolig. Förhoppningsvis blir min vistelse där i december lugn och skön, med mycket arbete och viss avkoppling. Tanken är att Johanna skall komma över i slutet av vistelsen, så att vi kan tillsammans fira 2-årig bröllopsdag.

Biljetter och boende bokar vi nästa vecka, sedan är det bara att vänta.... Tiden går fort när man har kul. Vad tror ni att flygbiljetterna kommer att kosta?

Av Anders - 11 september 2007 13:38

Kul att det är någon som vågar skriva en kommentar. Det är som positivt tar jag tacksamt emot. Mitt syfte är inte att slå tillbaka på någon, utan ge mitt perspektiv på tillvaron. Om någon känner sig påhoppad, ber jag i så fall om ursäkt för det. Naturligtvis tar jag till mig av kommenterar och skall försöka bli en bättre skribent.

Jag har ett ansvarsfullt förtroendeuppdrag som jag försöker upprätthålla på bästa sätt och har stor respekt för det. Kanske så stor respekt, att jag ibland slår knut på mig själv. Men syftet med denna blogg är egentligen inte så genomtänkt som vissa kanske tror. Det handlar om att få skriva av sig på ett lite humoristiskt sätt. Sedan kan det uppfattas som lite ostrukturerat och illa genomtänkt, men det tycker jag är lite charmigt. Det lockar i alla fall några läsare om dagen.

I framtiden hade det kanske varit bra med en rättstavningskontroll innan jag publicerar inläggen. Allt för att minimera antalet fel. Jag håller med.


Dialog är alltid bra, tack för kommentaren....


Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards