Alla inlägg den 1 september 2007

Av Anders - 1 september 2007 21:59

Idag var jag på Ödåkradagen och talade med medborgare om kulturen i kommunen. Som alltid när det handlar om närområden och lokal kultur saknades kultureliten på plats. Men det är kanske långt till kransorterna från Tågaborgs höjder? Inte kanske tillräckligt intressant, men absolut folkligt. Det är mixen som behövs, inte det ena ELLER det andra.

Sedan hann jag med att kolla i SHIP på Bredgatan. Jag tycker det är spännande hur Helsingborg är på väg in i framtiden. Det skall bli intressant och se hur framtiden kommer att bli. Jag längtar redan.........


Förutom allt detta passade vi också syskonbarn idag, kul men lite jobbigt ibland. Barn är så ärliga på något underligt sätt. De är så oförstörda.


Undrar när en speciell person kommer skriva i tidningen att han hade fett fel angående den kommande utställningen "Naturen som formgivare". Jag väntar...... Skall bli kul och läsa..........


Lördag kväll och redan klämt en DVD. Skall strax övergå till Gladiator. Var ju i Rom i somras och längtar redan tillbaka.

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards