Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Anders - 3 augusti 2007 10:49

det varit 8 personer inne på en dag och läst bloggen. Ganska bra, alltså finns det ett sug efter texterna, eller? Är det bara nyfikna journalister från i lokaltidning i trakten som letar nyheter? Eller är intresserade medborgare som inte hittar någon annan intressant blogg på nätet? Vem är du, bloggläsare? Strunt samma, jag skiver för allla oavsett intresse eller ambition! Kommer det bli över 100 på en dag? Kanske när jag presenterar min egna hemsida, med länk till bloggen??? Vem vet?

Av Anders - 3 augusti 2007 10:39

eller? Så fort man nämns i media, så ökar besöksfrekvensen igen. (Tack SOS) Denna gång var det i någon tidning (glömt vilken) som kommenterade kulturförvaltningens flytt till Vikingsberg. Intressant att det väcker ont blod. Men så innehåller kommentaren ockå ett antal felaktiga påståenden. Men det behöver man väl inte kontrollera, eller? Kan du hitta alla felaktigheter? Inte, det kunde inte heller jag. Men jag fick några mejl från personer som är insatta i historien som kommenterade texten och lyfte fram samtliga felaktigheter. (Jag hittade i alla några, men det behöver man väl inte vara raketforskare för att hitta!)

Kanske du kan hitta dem? Skicka till mig på:

anders.lundstrom@helsingborg.se förslag på det, så skall jag jag ge dig facit.


Håller för övrigt och pilla på en egen hemsida, klart när? Vet inte, det blir ett litet sidoprojekt under augusti att färdigställa den. Adressen då? Är klar men kommer att presenteras när sidan är klar för publiciering!!

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards