Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Anders - 1 juli 2007 20:36

Söndag kväll och åter arbetsdag imorgon. Dock lite annat också kanske. Torsdag-lördag har det varit riksting för Kristdemokraterna i Sundsvall. Själv var jag inte där, men fått information genom sändningarna från SVT24. Inget anmärkningsvärt, kan man väl tycka. Själv har jag varit ganska oaktiv denna helg, gjort lite vardsdagssysslor såsom att handla, städa och rensa förråd. Även jag måste göra sådant. Första veckan i juli och bara två veckors arbete kvar, sedan semester och vad händer efter semestern, vem vet? intressant med 17 läsare idag hittills, kommentera gärna vad jag skriver. För jag skriver väl inte bara för några nyfikna på DSLOT? (Lite skämt, lite allvar!) Politiken går lite i dvala under juli, men det händer faktiskt en hel del, tro mig.Ha det så bra, så ses vi vidare i veckan. Skicka gärna en kommentar om vad jag skall skriva. Ge lite feed-back och förslag på ämne. Jag är full av svar, ställ frågorna...

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards