Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Anders - 24 juni 2007 14:45

Söndag och imorgon är det åter måndag. Åter tillbaka till vardagen vid universitetet. Ja, jag har ett normalt arbete med normala arbetskamrater. Politik är faktisk inte allt för mig, även om de senaste veckorna har blivit ganska mycket.

Imorgon skall jag också åka och titta på konsert I Göteborg. Ja, jag ser fram emot att se Justin i Scandinavium. Det skall bli skönt med lite bra discomusik, nu efter alla snapsvisor, traditionella sommarvisor och feelgoodlåtar. Kör efter lunch mot Göteborg, kollar in staden och konsert på kvällen, bokat hotell och hem vid lunch på tisdag. Snabbt, enkelt och opretantiöst. Jag gillar variationen i kulturutbudet. Inte bara klassiskt, etniskt, folkligt eller svårt. Det är mixen av det hela som gör det roligt.


Ingen som kommenterat mitt förslag ni fick före midsommar, kan de bero på att ingen skall se skillnad på programverksamheten vid DKH eller att det inte längre är en nyhet?   

Det var i alla några som hittade till bloggen i midsommar. Positivt eller negativt? Jag hade i alla ingen dator i närheten när vi åt sill och potatis, drack snaps och lekte lekar med barn och vuxna.

Laddat batterier lite, nu går vi vidare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Anders Lundström

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards